Anneler Günü Mesajları

Gönderen efsane51 7 Mayıs 2009 Perşembe


Anneler gününde annenize atabilecegiz bir kaç mesaj benim hoşuma gitti bu mesajlar umarım siznde hoşunuza gider.
  • BENIM ICIN HERSEYE KATLANAN, HER ZAMAN YANIMDA OLAN, DEGERI BICILEMEYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNESINE … ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN …

  • ANNE SENI SEVIYORUM…BELKI SEVGIMI HER ZAMAN GOSTEREMIYOR OLABILIRIM AMA SEN BUNU DAIMA BILIYORSUN…ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN…

  • DUN SANA KIZDIKLARIMI BUGUN BEN YAPIYORUM ANNE. CUNKU ASLINDA SENIN KUCUK BIR KOPYANIM. UMARIM SENIN KADAR SEVGI DOLU OLURUM...
  • MEGER DILIMDEKI VE BEYNIMDEKI EN GUZEL KELIME SENIN ADINMIS. SANA HER SESLENISIMDE YA ACIM DINMIYOR YADA SEVGIM COSUYOR...ANNELER GUNUN KUTLU OLSUN...

  • BENIM ICIN HERSEYE KATLANAN HERZAMAN YANIMDA OLAN DEGERI BICILEMIYEN DUNYANIN EN GUZEL ANNESINE,ANNELER GUNU KUTLU OLSUN...

-- Albümü İNDİR --



Son Albümler

Bağlantılar

Sayaç - İstatistik