Bir Kıro ile Röportaj

Gönderen efsane51 18 Şubat 2009 Çarşamba


Geçen gün mahallede gezerken tam anlamıyla kıro olan bir arkadaşa rastladım böyle birden dikkatimi çekti şöyle bir baktım ayagında sivri burun kösele elinde tesbih(boncuk) bende bu kadar çok karşılaştıgım bir tiple röportaj yapmak istedim .İlk duydugunda gardaş ben ne anlarım filan dedi ama sen dedim dediklerime cevap ver yeter

SORULARIM
1)Neden her zaman için sivri burun ayakkabıyı tercih ediyosunuz?

B.G niin cevabı:Gardaş napalım ya converse giyip dolaşalımmı ortalıkda erkegiz diye bizde böyle sivri burun hoşuma gidiyor ama çok şekil duruyo yani onun içinde giyiyoz.

2)Niye arabesk müzik dinliyorsunuz?

B.G:Dertliyizde ondan derdimizi böyle geçiştiriyoz.Napalım rakıda dertsiz içilmez arabeskde dertsiz dinlenmez.

3)Eger araban olsa modifiye yaptırırsan ne yazı yazarsın?

B.G:EN KIRALINA HODRİ MEYDAN yazdırırım.

DEVAMINI BEKLEYİNİZ....
Yorumlarınız eksik olmasın

-- Albümü İNDİR --



Son Albümler

Bağlantılar

Sayaç - İstatistik